Головна » Статті » Наукові статті

Інтеграція традиційних та інноваційних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи

     Розвиток дітей молодшого шкільного віку при збереженні їхнього здоров’я залежить від організації змісту, форм, методів, методик навчання та якості Законів про освіту, Держстандартів освіти, навчально-методичного забезпечення тощо.

     На навчання і виховання та розвиток особистості молодших школярів впливають різні фактори, зокрема емоції, рухова і тактильна діяльність, зір, слух, форма, засоби, принципи, методи навчання. Саме це і покладено в основу нетрадиційних методик навчання: емоційне, аудіовізуальне сприйняття.

     У початковій школі доцільно поєднувати ефективні інноваційні з традиційними методи, форми та методики навчання молодших школярів:

а) систему оздоровчих та здоров’язберігальних заходів для збереження здоров’я дітей;

б) музикотерапевтичну і театральну педагогіку, рухову та ігрову діяльність учнів;

в) інформаційні технології, метод проектів, технологію групової діяльності, інтерактивні вправи;

г) поряд з ефективними традиційними методами (евристична бесіда; метод аналогії; самостійне ознайомлення з новим матеріалом з опорою на нові засоби і без них; дослідницький метод, впроваджувати нетрадиційні (метод випереджуючого емоційно-аудіовізуального навчання, методи «упізнавання», кінестетичного і тактильного дослідження поверхні тощо).

     Переконана, що найважливіше у початковій школі – це створення умов для атмосфери успіху та творчого співробітництва на уроці: колективна діяльність, робота групами, парами. Ровесника дитина потребує не лише для ігор і розмов, а й для розвитку. Спілкування в групі однолітків дає їй те, чого ніколи не дасть спілкування з дорослими.

     Навчання повинно бути цікавим, доступним, викликати тільки позитивні емоції.

     Детальніше

Категорія: Наукові статті | Додав: Людмила (30.07.2016)
Переглядів: 383 | Теги: методика, ігрове навчання, інтеграція, Стаття, інновація, математика | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
0%