Головна » Статті » Наукові статті |
Розвиток дітей молодшого шкільного віку при збереженні їхнього здоров’я залежить від організації змісту, форм, методів, методик навчання та якості Законів про освіту, Держстандартів освіти, навчально-методичного забезпечення тощо. На навчання і виховання та розвиток особистості молодших школярів впливають різні фактори, зокрема емоції, рухова і тактильна діяльність, зір, слух, форма, засоби, принципи, методи навчання. Саме це і покладено в основу нетрадиційних методик навчання: емоційне, аудіовізуальне сприйняття. У початковій школі доцільно поєднувати ефективні інноваційні з традиційними методи, форми та методики навчання молодших школярів: а) систему оздоровчих та здоров’язберігальних заходів для збереження здоров’я дітей; б) музикотерапевтичну і театральну педагогіку, рухову та ігрову діяльність учнів; в) інформаційні технології, метод проектів, технологію групової діяльності, інтерактивні вправи; г) поряд з ефективними традиційними методами (евристична бесіда; метод аналогії; самостійне ознайомлення з новим матеріалом з опорою на нові засоби і без них; дослідницький метод, впроваджувати нетрадиційні (метод випереджуючого емоційно-аудіовізуального навчання, методи «упізнавання», кінестетичного і тактильного дослідження поверхні тощо). Переконана, що найважливіше у початковій школі – це створення умов для атмосфери успіху та творчого співробітництва на уроці: колективна діяльність, робота групами, парами. Ровесника дитина потребує не лише для ігор і розмов, а й для розвитку. Спілкування в групі однолітків дає їй те, чого ніколи не дасть спілкування з дорослими. Навчання повинно бути цікавим, доступним, викликати тільки позитивні емоції. | |
Переглядів: 383 | | |
Всього коментарів: 0 | |