Заповіді класного керівника

• Посміхайся.

• Будь прикладом для учнів.

• Бережи довір’я дітей. Виявляй до них щирий інтерес. Не розкривай дитячих таємниць.

• Не дивись на учня зверху вниз, поважай особистість кожного вихо­ванця, його гідність.

• Давай дитині відчути свою значимість і роби це щиро. Добре знай можливості кожного учня. Доручай йому справи на прин­ципах природовідповідності.

• Будь хорошим слухачем. Спонукай дітей (батьків) розповідати про себе.

• Умій вислухати дитину до кінця.

• У разі конфліктів не ображайся на дитину.

• Створюй ситуацію успіху для кожного зі своїх вихованців.

• Не порівнюй одного учня з іншим. Знайди в кожному вихованці якусь перчинку і розвивай її.

• Помічай навіть маленький успіх кожної дитини і хвали її за це.

• Якомога більше вимогливості до учня і більше поваги до нього.

• Умій керувати своїми почуттями. Дотримуйся педагогічної етики.

• Будь толерантним. Умій побачити і оцінити ситуацію очима дітей.

• Будь справедливим. Принцип керування „кого хочу - милую, кого хочу - караю” - не твій принцип.

• Будь тактовним і делікатним.

• Цілеспрямовано вибудовуй свої взаємини з дітьми.

• Успіх справи залежить від спільних дій вихователя та вихованця.

• Особистим прикладом виховуй повагу до принципів загальнолюд­ської моралі: правди, справедливості, відданості, патріотизму, гу­манізму, працелюбності, стриманості, доброти та інших доброчинностей.

• Своїм прикладом виховуй повагу до батьків, жінки, культурно-націо­нальних, духовних, історичних цінностей України, країн, які відріз­няються від нашої держави за соціальним устроєм.

• Готуй учнів до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними гру­пами.

• Виховуй правову культуру учнів, поважай їх права.

• Виховуй в учнів прагнення до самовдосконалення.

• Захищай дітей від будь-яких форм фізичного та психічного на­силля.

• Своєю працею, педагогічною діяльністю розвивай ініціативу та творчі здібності дітей.

• Уважно обмірковуй рішення, що приймаються щодо учнів, аби не допустити помилки.

• Будь вимогливим до учнів, набувай стійкого професійного автори­тету.

• Будь впевненим у собі, у правильності своєї поведінки в тих чи інших випадках.

• Виконуй свої обіцянки.

• Поважай та розвивай традиції школи.

• Будь вдячним за допомогу.

• Будь вимогливим не лише до учнів, але й до себе.

• Оберігай чистоту душевних поривань учнів.

•  Будь доброзичливим до людей, учнів, колег.

• Пам’ятай, що не має й не може бути абстрактного учня.

• Виховуй колектив так, щоб діти не відчували самотності.

• Вчи своїх вихованців виховувати самих себе.

• Постійно підвищуй свою педагогічну майстерність.

• Систематично знайомся з педагогічними інноваціями і впроваджуй їх у життя.

• Сприяй вихованню в учнів громадської гідності, залучай їх до суспіль­ного життя.

• Сприяй розвитку в учнів захоплення навчанням та працею.

• Вчи учнів не боятися труднощів, а долати їх.

• Вчителем повинна працювати людина, що відчуває покликання до цієї діяльності.

• Розвивай здатність мислити, розмовляти, діяти, щоб врешті-решт учень міг знайти своє місце в цьому світі, самореалізуватися.

0%