Головна » Статті » Наукові статті |
Визначено теоретичні засади інноваційного оздоровчо-пропедевтичного підходу до навчання молодших школярів, що є необхідним для ефективного перебігу процесу навчання математики в початкових класах. Мета даної статті – розкрити концептуальні засади сучасних принципів навчання, мету, цілі та завдання, а також методи, що пропонує інноваційний оздоровчо-пропедевтичний підхід навчання математики в початковій школі. Інноваційний підхід за оздоровчо-пропедевтичним принципом навчання – це спроба пошуку нової моделі сучасної початкової школи через організацію навчально-виховного процесу, оновлення змісту і структури освіти, впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання і виховання та розумне їх поєднання з класичними. | |
Переглядів: 446 | | |
Всього коментарів: 0 | |