Головна » Статті » Наукові статті

Здоров’язбережувальні технології у навчанні математики

     Для дитини прихід до школи – своєрідне «оформлення на посаду», яка спочатку видається вельми привабливою: щасливий володар портфелика старанно працює на уроці, виконує шкільні правила. Проте з часом виявляється, що годинами сидіти за партою не так цікаво, як очікувалося, а потік нової інформації, що надходить від учителя щодня, теж не приваблює та й вимагає постійних розумових зусиль. Дитина починає відчувати фізичну та розумову втому і втрачати інтерес до навчання. Саме тому важливим завданням учителя є попередження стомлюваності учнів. Корисною у розв’язанні цього завдання може бути авторська здоров’язбережувальна технологія навчання математики в початковій школі.

    Детальніше

http://www.yrok.net.ua/_ld/31/3169_UPSh_2014-01_we.pdf

Категорія: Наукові статті | Додав: Людмила (30.07.2016)
Переглядів: 445 | Теги: здоров’язбережувальна технологія, інтеграція, Стаття, ситуація успіху, математика | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
0%